Biojardinerak erabiltzeko ikaskuntzak, erronkak eta esperientziak

by Oct 15, 2021Berriak, Eraldaketarako Hezkuntza, Nazioarteko Lankidetza0 comments

Hezegune naturalen printzipioetan oinarrituta, biojardinerek aukera ematen dute urak tratatzeko, batez ere etxeko ur grisak, prozesu fisiko, kimiko eta biologikoen bidez. ISF/MGIk, Ades Santa Martarekin batera, teknologia egoki horiek instalatzeari eta erabiltzeari lotutako prozesu sozialak bultzatu ditugu, hainbat GRAL/MALen ekarpenen arteko lotura eginez, unibertsitateen arteko lankidetza bultzatuz eta esparru horretako esperientzia komunitarioak lagunduz.

Datorren asteartean, hilaren 19an, horrelako teknologiei lotutako prozesuetan aurkitzen ditugun irismenari eta ikaskuntzei buruz hitz egiteko aukera izango dugu. Elkarrizketa aberasteko, lau emakumeren esperientziak izango ditugu, eta haiekin batera gogoeta egingo dugu uraren eskubideari buruz, eraldaketa sozialerako teknologiei lotutako prozesu kolektiboei buruz eta biojardineren instalazioan duten inpaktuari eta erronkei buruz. Honako hauek izango ditugu:

– Cruz Velis, Ades Santa Martakoa, El Rodeon (Santa Marta Komunitatean, El Salvadorren) horrelako instalazioak eraikitzen eta mantentzen izandako esperientziaren berri emango digu, ISF/MGI proiektuen esparruan.

– Onintze Parra, UPV/EHUko Ingeniaritza Kimikoa Sailekoa, horrelako instalazioak modelatzeko eta simulatzeko aurrerapenak azalduko dizkiguna.

– Maitane Campos, Ikasketa Feministak eta generokoak masterreko ikaslea, El Rodeoko emakumeen ur-mugek nola eragiten duten aztertzen duen bere Master Amaierako Lanaren ondorioak kontatuko dizkigu.

– Lide Rodríguez, jasangarritasuneko soluzio integraletan aholkularitza eta prestakuntza ematen duen Tekurako ekintzailea eta sustatzailea. Bizkaian horrelako instalazioak jartzea proiektatu du.

Saioan parte hartu nahi baduzu, bidali mezu bat hezkuntza@euskadi.isf.es helbidera zure lekua erreserbatzeko.

Saioa: biojardinerak erabiltzen ikastea, erronkak eta esperientziak

Hizlariak: Cruz Velis (Ades Santa Marta), Onintze Parra (UPV/EHUko Ingeniaritza Kimikoa Saila), Maitane Campos (Ikasketa Feministak eta generokoak Masterreko ikaslea) eta Lide Rodríguez (Tekura)

Data: urriak 19, asteartea

Ordua: 18: 00-20: 00

Lekua: Bilboko Ingeniaritza Eskolako P1G3A (Torres Quevedo ingeniariaren plaza)

Hizkuntza: gaztelania

COOPERACIÓN INTERNACIONAL

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

EDUCACIÓN PARA LA TRANSFORMACIÓN SOCIAL

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

PUBLICACIONES DE TRABAJOS

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Alternatiba komunitarioak LGTBIQ+ kolektiboaren jazarpenaren aurrean

El Salvadrorreko hauteskundeak eta gero LGTBI kolektiboaren egoerak kezkatzen zaitu? #zinemaforo honetan elkarte-ehuna erresistentzia- eta aldaketa-palanka gisa aztertzeko elkartuko gara. Egungo egoera aurrean, zeinetan gobernuek atzera egiten duten aniztasuneko...

Ikertzaileak nerbio-atake baten ondoan

Akademia neoliberalak ikerlarien bizitzetan duen eragina Hainbat saiotan, zientzia nola oinarritzen den eztabaidatzeko aukera izan dugu ezagutza partzialetan oinarrituta, ezagutza horiek eraikitzen dituzten eragileen gizarte-posizioaren araberakoak izanda. Zientziaren...

[Zinema Foro] Herrien energia – Erresilientzia Energetikoari buruzko solasaldia

Pobrezia energetikoaren aurkako astearen barruan, ISF-MGIrekin lotutako bi energia-taldeak elkartuko gara galdera honi erantzuteko: Posible al da behetik eta guztion onerako diren trantsizio energetikoetan pentsatzea?

Sistema zientifiko-teknologikoaren eraikuntza soziala zalantzan jarriz

Joan den urtarrilaren 18an saio bat emateko aukera izan genuen UPV/EHUko Ikasketa Feministak eta Generokoak masterrean, "Sistema zientifiko-teknologikoaren eraikuntza soziala zalantzan jarriz" izenburupean. Saioaren helburua hainbat ideiaren inguruan hausnarketa...

Bioeraikuntzatik eta eraginkortasunetik abiatuta, “burujabetza energetikoa” bultzatzen

Saharako errefuxiatu guneetako esperientziak Bioeraikuntza-proiektuak bultzatu errefuxiatu-esparru testuinguru batean? Tateh Lehbibek argi dauka. Errefuxiatuen etxebizitzak eraikitzeko eskura dauden eta doan diren materialetara itzultzea, kanpoko laguntzaren...

Alternatiba komunitarioak LGTBIQ+ kolektiboaren jazarpenaren aurrean

El Salvadrorreko hauteskundeak eta gero LGTBI kolektiboaren egoerak kezkatzen zaitu? #zinemaforo honetan elkarte-ehuna erresistentzia- eta aldaketa-palanka gisa aztertzeko elkartuko gara. Egungo egoera aurrean, zeinetan gobernuek atzera egiten duten aniztasuneko...

UPMSII: Erantzun Feministak Eraikitzen Unibertsitate-Gizartearen artean

Eragile anitzeko elkarrizketak jarri ditugu martxan. Unibertsitatea gizarteari begira jartzeko estrategien bila gabiltza. Zure parte hartzea ezinbestekoa da! Emaús Gizarte Fundazioa eta Mugarik Gabeko Ingeniaritzatik atseginez jakinarazten dizuegu Gizarte Mugimenduen...

Ikertzaileak nerbio-atake baten ondoan

Akademia neoliberalak ikerlarien bizitzetan duen eragina Hainbat saiotan, zientzia nola oinarritzen den eztabaidatzeko aukera izan dugu ezagutza partzialetan oinarrituta, ezagutza horiek eraikitzen dituzten eragileen gizarte-posizioaren araberakoak izanda. Zientziaren...