DESKARGATU GURE GRAL/MALen EBALUAZIO ERRUBRIKA

by Jun 23, 2022EpTS, Noticias, Publicaciones0 comments

“Eraldaketa ekosozialerako GRAL/MALen ebaluazioaren diseinatzen”

ISF-MGItik ikasturtez ikasturte ikusten ari gara nola GRALak eta MALak ezagutza kritikoa sortzeko, unibertsitatearen eta gizartearen arteko zubiak eraikitzeko eta metodologia emantzipatzaileekin esperimentatzea ahalbidetuko duen ikaskuntza-prozesuak indartzeko ahalmen handia duten. Ezaugarri eraldatzaile horiekin batera, aurkezten dituzten mugatzaile ugarien artean, denbora daramagu adierazten egungo ebaluazio-mekanismoek, bai eta gaur egun epaimahaiek duten eginkizunak ere, lan mota horiek zigor ditzaketela ez dutelako baloratzen beren ahalegin gehigarria eta ekarpena, dagozkien prestakuntzatik harago, gizarte justuago eta iraunkorrago baten eraikuntzan.

Diagnostiko horren aurrean, ISF-MGIk unibertsitateko eta gizarteko eragile ugarik adierazitako premia hori jasoz, argitalpen berri bat aurkeztu dugu “Eraldaketa ekosozialerako GRAL/MALen ebaluazioa diseinatuz. Eragileen parte-hartzea, giltzarri diren uneak eta errubrika, jarraipena eta ebaluazioa egiteko.” Dokumentu hau ISF-MGIko diziplina anitzeko talde baten lanaren emaitza da, eta honako helburu hau du: eraldaketa ekosozialera bideratutako izaera teknologikoko GRAL/MALak identifikatzeko, garatzeko eta, batez ere, ebaluatzeko gida izatea

Irakasle gisa, gizarte-eraldaketaren zerbitzura dagoen GRAL/MAL bat osatzen duten elementuak ebaluazio-irizpide zehatzetan lurreratu nahi badituzu, gida honetan zenbait jarraibide aurkituko dituzu, ikerketa bakoitzaren behar eta berezitasunetara egokitu ahal izango dituzunak. Ikasle gisa, zure lana dinamika eraldatzaileekin lerrokatuta egotea gustatuko balitzaizu, baina ez badakizu nondik hasi, dokumentu honetan aztarna batzuk emango dizkizugu. Erakunde gisa, agentzia- eta partaidetza-gaitasuna ziurtatzen duten ikerketetan parte hartu nahi baduzu, orri hauetan esparru egokia aurkituko duzu lanean hasteko.

Irakurri berri duzuna interesatzen bazaizu, gure azken tresna hemen jaitsi dezakezu:

https://nube.isf.es/index.php/s/74F3GdQLakXLw7L

COOPERACIÓN INTERNACIONAL

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

EDUCACIÓN PARA LA TRANSFORMACIÓN SOCIAL

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

PUBLICACIONES DE TRABAJOS

No Results Found

The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.

Zinema-Foro: Krisi-Ekosozialaren aurrean desobedientzia zibil baketsua

Bizi dugun krisi ekosozialak uraren eta janariaren falta landatzeko ezintasuna, ondasun naturalen gaineko borrokak, migrazio behartuak, tenperatura-aldaketak... dakartza, denak egoera apokaliptiko bati dagozkionak, baina gaur egun klima-aldaketaren ondorioz (besteak...

Teknologiak ikaskuntzan duen eragina aztertzeko gakoak

Teknologiaren inguruan dauden agindu ugarien artean, ikaskuntza-prozesua errazten duen elementua delako ideia zabaldua dago. Teknologiaren presentzia hezkuntza-kalitate handiagoarekin lotzen da, beharrezko urrats gisa ulertzen da, estatus soziala eta ekonomikoa ematen...

Guk margotu, guk serigrafiatu

Ikuspegi transfeminista duen zientzia ikusarazteko serigrafia tailerra  Munduan dauden begirada- eta subjektu-aniztasunari erreparatzen dion zientzia bat baino ez da gai izango aurrean ditugun arazo ugariei erantzuteko. Guk Geuk Egin programaren hurrengo saioan,...

Burujabetza energetikoa eta kontzientzia ekologikoa: beharrezkoak diren paradigma-aldaketak

Aurre egin behar diogun krisi multidimentsionala ezin da klimaren auzira mugatu, eta ez litzateke berotegi-efektuko gasen isurien azterketara mugatu behar. Aurrean dugun aldaketa hain da sakona, paradigma nagusiak maila askotara aldatzea eskatzen baitu.  Une...

Zaurgarriak ala zaurgarrituak?: Bestearen inguruko ikuspegiak aldatuz

Zenbatetan erabili dugu "kolektibo zaurgarriak" esamoldea? Zein lekutan kokatzen dugu pertsona-talde hori hitz horiekin? Eta, aldi berean, non kokatzen ari gara gu kategoria hori eman ahal izateko? Interdependentzia-harremanek erakutsi badigute bizitza bera prekarioa...

Zinema-Foro: Krisi-Ekosozialaren aurrean desobedientzia zibil baketsua

Bizi dugun krisi ekosozialak uraren eta janariaren falta landatzeko ezintasuna, ondasun naturalen gaineko borrokak, migrazio behartuak, tenperatura-aldaketak... dakartza, denak egoera apokaliptiko bati dagozkionak, baina gaur egun klima-aldaketaren ondorioz (besteak...

Intersex narratibak eta horiek eztabaida zientifikora eramateko beharra

Sistema zientifiko hegemonikoa ez dago gure gizarteetako heteronormatik eta binarismotik kanpo. Kontrakoa. Nagusi den eredu zientifikoa lerrokatu eta justifikatu egiten da binarismoarekin, zeinak, bestalde, existitzen den gorputz-aniztasunean benetako euskarririk...

Teknologiak ikaskuntzan duen eragina aztertzeko gakoak

Teknologiaren inguruan dauden agindu ugarien artean, ikaskuntza-prozesua errazten duen elementua delako ideia zabaldua dago. Teknologiaren presentzia hezkuntza-kalitate handiagoarekin lotzen da, beharrezko urrats gisa ulertzen da, estatus soziala eta ekonomikoa ematen...