“Eraldaketa ekosozialerako GRAL/MALen ebaluazioaren diseinatzen”
ISF-MGItik ikasturtez ikasturte ikusten ari gara nola GRALak eta MALak ezagutza kritikoa sortzeko, unibertsitatearen eta gizartearen arteko zubiak eraikitzeko eta metodologia emantzipatzaileekin esperimentatzea ahalbidetuko duen ikaskuntza-prozesuak indartzeko ahalmen handia duten. Ezaugarri eraldatzaile horiekin batera, aurkezten dituzten mugatzaile ugarien artean, denbora daramagu adierazten egungo ebaluazio-mekanismoek, bai eta gaur egun epaimahaiek duten eginkizunak ere, lan mota horiek zigor ditzaketela ez dutelako baloratzen beren ahalegin gehigarria eta ekarpena, dagozkien prestakuntzatik harago, gizarte justuago eta iraunkorrago baten eraikuntzan.
Diagnostiko horren aurrean, ISF-MGIk unibertsitateko eta gizarteko eragile ugarik adierazitako premia hori jasoz, argitalpen berri bat aurkeztu dugu “Eraldaketa ekosozialerako GRAL/MALen ebaluazioa diseinatuz. Eragileen parte-hartzea, giltzarri diren uneak eta errubrika, jarraipena eta ebaluazioa egiteko.” Dokumentu hau ISF-MGIko diziplina anitzeko talde baten lanaren emaitza da, eta honako helburu hau du: eraldaketa ekosozialera bideratutako izaera teknologikoko GRAL/MALak identifikatzeko, garatzeko eta, batez ere, ebaluatzeko gida izatea
Irakasle gisa, gizarte-eraldaketaren zerbitzura dagoen GRAL/MAL bat osatzen duten elementuak ebaluazio-irizpide zehatzetan lurreratu nahi badituzu, gida honetan zenbait jarraibide aurkituko dituzu, ikerketa bakoitzaren behar eta berezitasunetara egokitu ahal izango dituzunak. Ikasle gisa, zure lana dinamika eraldatzaileekin lerrokatuta egotea gustatuko balitzaizu, baina ez badakizu nondik hasi, dokumentu honetan aztarna batzuk emango dizkizugu. Erakunde gisa, agentzia- eta partaidetza-gaitasuna ziurtatzen duten ikerketetan parte hartu nahi baduzu, orri hauetan esparru egokia aurkituko duzu lanean hasteko.
Irakurri berri duzuna interesatzen bazaizu, gure azken tresna hemen jaitsi dezakezu: